مقاله بیس بازاریابی سبز ۲۰۲۰

مقاله بیس پذیرش ۲۰۱۹ و چاپ سال ۲۰۲۰ ساینس دایرکت است. از نظر طراحی مدل و مدلسازی غنی است. زمینه استراتژی بازاریابی سبز و رویه وفاداری، رفتار مصرف کننده

پیشنهاد مقاله بیس بازاریابی سبز و رفتار مصرف کننده سبز

مقاله بیس کنونی پذیرش ۲۰۱۹ و چاپ سال ۲۰۲۰ ساینس دایرکت است. از نظر طراحی مدل و مدلسازی غنی است. زمینه استراتژی بازاریابی سبز و رویه وفاداری، رفتار مصرف کننده و مانند آن از ابعاد اصلی این مقاله اند.

هایلایت این مقاله ۲۰۲۰

در رویه بازاریابی سبز، نگرش به محصولات سبز با توجه و تمرکز بر رفتار مصرف کننده سبز شکل میگیرد. در حال حاضر گرایش های مصرف کننده به محصولاتی که رویه های تولید سبز را برجسته نموده باشند به طرز عجیبی گستردگی یافته است.

Green Marketing, loyalty, marketing strategies, phd base article, Fuzzy logic

Phd proposal پیشنهاد موضوع پایان نامه دکتری مدیریت بازاریابی

ـ روش محاسباتی برای تفسیر شرایط برای رسیدن به رضایت مصرف کننده

ـ متدولوژی منطق فازی

ـ گرایش به مصرف محصولات سبز و رویکردهای بازاریابی آن

ـ طراحی سیستم فازی تجزیه و تحلیل و تعیین درجه رضایت مصرف کننده

ـ سیستم طرح ریزی شده این مقاله، به شرکتها کمک می کند تا در مورد رفتار مصرف کننده در خصوص مصرف محصولات سبز پیش بینی نموده و میزان رضایت مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنند.

لینک دانلود رایگان مقاله بیس پیشنهادی برای انتخاب موضوع رساله دکتری