پوزیشن دکتری بازاریابی کمی در KU Leuven بلژیک 2025
PhD Position in Quantitative Marketing at KU Leuven

Fully Funded PhD Opportunity Quantitative Marketing KU Leuven’s Department of Marketing
پوزیشن دکتری بازاریابی کمی در KU Leuven بلژیک
Fully Funded PhD Opportunity Quantitative Marketing KU Leuven’s Department of Marketing
محل: دانشکده بازاریابی KU Leuven، بلژیک (کمپهای Leuven، آنتورپ و بروکسل)
شروع: انعطافپذیر (حداکثر تا 30 سپتامبر 2025)
مزایا:
- موقعیت دکتری 4 ساله با فاند کامل
- دسترسی به دیتاستهای اختصاصی و بزرگ برای پژوهش
- محیط پژوهشی بینالمللی با اساتید برجسته و شبکهسازی قوی
- فرصت شرکت در پروژههای ملی و بینالمللی، سمینارها و کنفرانسها
- امکان چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر بازاریابی و مدیریت
- مشارکت در تدریس دورههای کارشناسی و ارشد و راهنمایی پایاننامهها
شرایط:
- مدرک کارشناسی ارشد در رشتههای اقتصاد، مهندسی تجاری، مدیریت، علوم کامپیوتر، آمار یا علوم داده
- مهارتهای تحلیلی قوی و تجربه در نرمافزارهای R، STATA یا Python
- علاقهمند به تحلیل دادههای بزرگ، مدلسازی بازار و حل چالشهای بازاریابی
- مهارت عالی در نگارش و ارتباطات علمی به انگلیسی
زمینههای پژوهشی پیشنهادی برای ریسرچ پروپوزال:
- تجزیه و تحلیل قیمتگذاری در خردهفروشی آنلاین و آفلاین: تحلیل رفتار قیمتی مصرفکنندگان و استراتژیهای قیمتگذاری
- مدلسازی رفتار مصرفکننده: بررسی روندهای خرید، وفاداری مشتری و تأثیرات روانشناختی در بازاریابی
- بازاریابی پایدار و مسئولیت اجتماعی: مطالعه رفتار مصرفکنندگان در مصرف پایدار و استراتژیهای بازاریابی سبز
- نوآوریهای خردهفروشی و وفاداری مشتری: بررسی تاثیر نوآوریها مانند خرید چندکاناله و تجارت الکترونیک بر رضایت و وفاداری
اساتید راهنما:
- پروفسور کاتلین کلیرن: متخصص در بازاریابی خردهفروشی و رفتار مصرفکننده
- پروفسور مارکو کوتشدوف: متخصص در مدلسازی دادههای بازاریابی و تجزیه و تحلیل بازار
رشتههای مجاز برای اپلای:
- اقتصاد و مدیریت
- مهندسی تجاری
- علوم کامپیوتر و دادهکاوی
- آمار و علوم داده