خدمات مکاتبه اپلای

نمونه نامه مکاتبه با استاد برای اپلای ابرود دکترا را از وب سایت پی اچ دی پروپوزال بخواهید

برای اپلای دکتری چند دانشگاه اروپایی مثل آلمان، فرانسه، ایتالیا و اسپانیا شروع به مکاتبه کردیم من و دوستم. من از نظر رزومه خیلی بهتر از دوستم بودم و هر دو مون توی یک رشته تحصیلی معماری با اساتید مشخص و یکسانی مکاتبه اپلای را پیگیری کردیم. مشکل اینجاست که ایشون تقریبا از هر 10 تا مکاتبه شون 8 مورد رو جواب میگیرن اما من به ازای هر 10 بار مکاتبه فقط یک جواب میگیرم که میگه الان دانشجو قبول نمیکنم.
البته برای یکی نشدن متن مکاتبه های اپلای با اساتید را با ساختار و زمانبندی کاملا متفاوت انجام دادیم.
میخواستم بدونم که نمونه ایمیل رسمی به استاد یا اساتید برای مکاتبه اپلای وجود داره و چطور میتونم از خدمات مکاتبه با اساتید خارجی استفاده کنم؟

نمونه نامه مکاتبه اپلای دکتری

مکاتبات انگلیسی اپلای، یک کار کاملا تخصصی است که نیاز به تجربه و آگاهی اولیه عمیقی دارد و دانستن نکته های مکاتبه میتواند راهگشای جواب گرفتن باشد.
وب سایت پی اچ دی پروپوزال در زمینه مکاتبه و تهیه پلان مکاتبه با اساتید، راهکارهای خصوصی و منحصر به فرد برای رزومه هر شخص ارائه میدهد. برای دریافت خدمات مشاوره مرتبط با مکاتبه اپلای، میتوانید از طریق شماره واتساپ ما ارتباط برقرار کنید و ذکر بفرمایید که قصد سفارش پلان مکاتبه دارید.
در این شرایط یک نامه اختصاصی طبق رزومه اپلای کننده تنظیم میشود و شما در مکاتبات خود میتوانید از این نامه یونیک استفاده کنید. این نامه نمونه ای خواهد بود که منحصرا برای خود شماست.

5/5 - (1 امتیاز)