اپلای دکتری مهندسی عمران آب

نمونه مقاله بیس انگلیسی ریسرچ پروپوزال اپلای

اپلای دکتری مهندسی عمران گرایش آب و سازه های هیدرولیکی که یکی از بهترین گرایش های عمران برای اپلای هم محسوب میشود، از اولویت های اپلای ابرود بسیاری از دوستانی است که کشورهای ایتالیا، کانادا، فرانسه و آمریکا را برای پذیرش تحصیلی انتخاب میکنند. بررسی های مرتبط با سیل و پیش بینی سیل Flood Forecasting، با توجه به بحران های اخیر آب در سطح و اشل جهانی هم از دغدغه هایی است که بسیاری از دانشگاه ها را بر آن داشته است از طراح های تحقیقاتی مرتبط با آن حمایت کنند. نظر به اینکه روی سخت ما در وب سایت Phd-proposal صرفا ادامه تحصیل در دانشگاه های خارجی، روش های اقدام آگاهانه تر و اپلای ابرود موفق تر هست، در همین راستا، یک نمونه مقاله خارجی، به زبان انگلیسی، به عنوان مقاله بیس Base article درج می شود؛ هدف از درج این نمونه مقاله مبنای نگارش ریسرچ پروپوزال اپلای عمران ـ آب، صرفا آشنایی با سبکی از موضوعاتی است که بتوان برای اپلای دکتری یا مستر و ارشد عمران به آن اتکا نمود.

منتها همیشه مهمترین عامل در انتخاب موضوع ریسرچ پروپوزال پیشنهادی برای اپلای ابرود دانشگاه های خارج کشور، نوع و شکل تالیفات اساتید دانشگاه و دانشکده ای است که فرد قصد پذیرش تحصیلی دارد.

عزیزان، برای درج مقاله انگلیسی زیر، وب سایت Phd-Proposal با صاحب اثر مکاتبه نموده و رضایت وی را اخذ نموده است.

A review of the current status of flood modelling for urban flood risk management in the developing countries

با توجه به اهمیت خاص نوآوری در نوشتن Research proposal، حتما به نو و بدیع بودن حیطه موضوع انتخابی خود توجه فرمایید. نمونه پلن ها، هیچگاه نمی تواند به عنوان مبنای نگارش و اتکای اصلی شما محسوب شود؛ حتما بررسی های شخصی خود شخص شما باید صورت گیرد.

Phd Apply abroad research proposal
Phd Apply abroad research proposal

جهت مکاتبه و مشورت بیشتر در خصوص روش انتخاب دانشگاه، نحوه نوشتن Research proposal یا چگونه یافتن ریسرچ گپ طرح تحقیقاتی اپلای دانشگاه های خارج کشور، میتوانید سوالات خود را از بخش تماس با ما مطرح فرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)