بهترین نمونه موضوعات رساله دکتری مدیریت بازاریابی سایت انتخاب موضوع رساله دکتری PHD DISSERTATION TITLE پایان نامه دکتری مدیریت بازاریابی دیجیتال مدلسازی آماری عنوان رساله دکتری مدیریت بازاریابی
انتخاب عنوان رساله دکتری شاید مبنایی ترین عملکرد در آغاز پایان نامه دکتری باشد. پی اچ دی پروپوزال در ادامه پیشنهاد موضوعات رساله دکتری بازاریابی، امروز عنوان رساله دکتری جدید دیگری با یک مقاله بیس ۲۰۲۰ پیشنهاد میکند.
عنوان رساله دکتری تخصصی مدیریت بازاریابی، علیرغم نیاز به برخورداری از شاخص ها و پیچیدگی های کاربردی، مستلزم این است که مبتنی بر ایده های نو روز باشد.
یکی از عنوان هایی که تحقیقات بازاریابی Marketing researches جای کار وسیعی در آن حوزه داراست، حوزه مدیریت بازاریابی دیجیتال و استراتژی های محصور در حیطه آن است.
همچنین موضوعات مربوط به برند و نام تجاری و ایده هایی که به ارتقای آن می انجامد عنوان کاربردی محکمی برای رساله های دکتری مدیریت بازاریابی محسوب میشود؛ به شرطی که از زاویه جدیدی بررسی شود.
نظر به اینکه جستجوی کیفیت، تصویر و شخصیت برند در عصر حاضر به رویه های دیجیتال وابسته است، الگوریتمی که بتواند خاصیت پیش بینی کنندگی دیجیتال در این زمینه را داشته باشد میتواند ابعاد نوآورانه جدیدی مکتشف سازد.
عنوان رساله دکتری با مقاله بیس ۲۰۲۰
در این حیطه عنوان رساله دکتری زیر با مقاله بیس ۲۰۲۰ پیشنهاد میشود
این مقاله بیس ۲۰۲۰ جدا از جدید بودن منابع داخلی و تاریخ انتشار و اکسپت، دارای شاخص های آماری، جداول، نمودارها و مدلسازی های آماری بسیار قدرتمندی است.
منبع APA این مقاله بیس:
Li, S., Song, X., Lu, H., Zeng, L., Shi, M., & Liu, F. (2020). Friend recommendation for cross marketing in online brand community based on intelligent attention allocation link prediction algorithm. Expert Systems with Applications, 139, 112839. https://doi.org/10.1016/j.eswa.2019.112839