Apply Abroad Research Proposal for PhD, Postdoc & Master ‘s Degree

Research Proposal,

Statement of Purpose, Cover Letter, Recommendation Letter

Contact PhD-Proposal.com for a guaranteed premium quality Research Proposal for Apply Abroad, SOP, Cover Letter and Recommendation Letters; only Golden Quality matters here …

ریسرچ پروپوزال، انگیزه نامه و توصیه نامه

فرض کنید برای مقطع دکتری مستقیم دانشگاه آلبرتای کانادا و رشته مهندسی محیط زیست دارید آنلاین اپلای میکنید و به بخش بارگذاری مدارک و Requirements  رسیدید؛ 4 بخش دارید که عبارتند از ریسرچ پروپوزال یا Research Project، انگیزه نامه یا Motivation Letter، توصیه نامه ها یا Recommendation Letters؛ حالا ببینیم ریسرچ پروپوزال را که 3 ماه پیش نوشته شده مربوط به تغییرات اقلیمی و جنگ آب و استراتژی های مدیریت پسماند بوده؛ از طرفی هم شما الان 3 تا توصیه نامه دارید که اساتید دوره کارشناسی تان یک هفته پیش براتون نوشتن و قابلیت ها و ضعف های احتمالی تونو طرح کرده اند؛ در این ریکام ها گفته شده که شما توانمندی های خاصی در زمینه خودروهای خودران و هیبرید دارید یا مثلا با تکنیک های IoT در احیای انرژی ناب آشنایی خوبی دارید، از طرفی هم میاید در SOP تان یا همان بیانیه شخصی هدف، به تجارب فعلی خود در حیطه سیستم های مدیریت اطلاعت در بیمارستان و نقش ERP اشاره میکنید. 

همه مفاد و ابعاد نوشته شده در این مدارک صحیح اند اما با یکدیگر انسجام و همخوانی ندارند. لذا برای تصویب و تایید قابلیت های شما و اکسپت نهایی اپلای، نیاز هست که تمام مدارک و شرایط، با یک دید جامع و منسجم تدوین و بررسی شود. این نکته مهمی هست که بسیاری از دوستان در مراحل اپلای خود از آن غافلند. دلایلی مثل نبود وقت و نقدینگی برای تخصیص در نوشتن Research proposal مجدد و تنظیم SOP و کاور لتر با آن هاست. از طرفی هم ممکن است استادی که یکبار پلن مربوط ریکام شما را تنظیم کرده باشد دیگر فرصتی برای این اقدام نداشته باشد. در نهایت اینکه، برای موفقیت در یک اپلای آسان و امیدبخش، نیاز به عملکرد منسجم و یکپارچه از اصول اولیه موفقیت است؛ هر چند اگر قرار بر تنظیم و نگارش چندباره پلن ها و نامه ها باشد.

ریسرچ پروپوزال اپلای

آموزش زبان انگلیسی مکاتبه و مصاحبه اپلای

سطح آکادمیک زبان انگلیسی و مکالمه حرفه ای که در مراحل اپلای و مصاحبه ها بیشتر معنای مذاکره پیدا میکند به شکل تعیین کننده ای مهم است. ما در وب سایت پی اچ دی پروپوزال، وبینارهای آموزش تعاملی زبان انگلیسی ویژه اپلای دکتری، پست داک و فرصت مطالعاتی برگزار میکنیم. غالبا پارتنرها و آموزگاران زبان انگلیسی در این بخش، دوستان عزیزی هستند که خود مراحل اپلای را با موفقیت سپری کرده اند و با الگوهای رایج مصاحبه اپلای و پیش نیازهای علمی آموزشی آن آشنا هستند.

شاخه های آموزش زبان انگلیسی شامل سه فاز مصاحبه اپلای، مکالمه و مذاکره با سوپروایزر و مکاتبه اپلای است که مصاحبه مربوط به جلسات تعاملی با سوپروایزرهاست، کلاس های آنلاین مکالمه شامل شبیه سازی جلسات مذاکره است که به چند و چون رعایت اسلوب و روش های طرح خود، چانه زنی های مرتبط با پوزیشن و فاند میباشد. کلاس های آنلاین مکاتبات اپلای، مربوط به نامه نگاری با ادمیشن کامیتی، استاد و اساتیدی که دارای اینترست موازی با شما هستند و نیز آموزه های رایج برای ارسال ایمیل درخواست پذیرش تحصیلی میباشد.

Apply Positions

Find Fully Funded ones

Research Proposal

Determines Your qualification

Motivation Letter

For PhD - Postdoc Apply

نوشتن research proposal اپلای

We inform you for more conscious actions

معرفی وب سایت

سایت حاضر یک منبع اطلاع رسانی جامع در خصوص روش های اپلای دانشگاه های خارجی با تاکید بر توانمندی های شخصی است. در این وب سایت در تلاش هستیم آموزش های ارائه دهیم که برای اخذ پذیرش تحصیلی نیاز به موسسه یا سازمان یا فرد دیگری حس نشود. 

This website associates with you to prepare required documents for convenient apply abroad

Apply Abroad Online  & Agile Informing Endeavors 

برای سهولت اپلای آسان و آگاهانه، در این وب سایت پوزیشن های سلف فاند، پارشیال فاند و فول فاند بین المللی در رشته گرایش تحصیلی مختلف جمع آوری شده و بصورت عام المنفعه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. صاحب این اطلاعات دانشگاه های خارجی هستند که اعلان های اپلای برای دانشجویان بین المللی را بصورت آنلاین روی وب سایت دانشگاه ها درج میکنند. برای بازنشر ترجمه و محتوای پوزیشن های دانشگاه های خارجی مانند آلبرتای کانادا، مک گیل، مدارس عالی هنر آلمان، فرانسه و اتریش، دانشگاه های فنی تکنولوژیک امریکا و … موافق نامه های کتبی دریافت شده است.

How a Research Proposal Should Be?

Each research proposal needs to be a cogent, detailed argument that will convince reviewers that you have the expertise, energy and commitment for them to take the risk of funding scarce resources to support you. There are a lot of stakeholders involved with any piece of research. For instance, the careful preparation of your proposal is the first part of your investment in your research career. Those of you contemplating signing up to do a research degree will be considering the impact of it on your time and resources across your apply abroad process.

Research proposals need to persuade their audience that the proposed research will be worthwhile

Apply Abroad Online  & Agile Informing Endeavors 

در راستای اطلاع رسانی و پاسخ دهی مرتبط با اپلای دانشگاه های خارجی Apply Abroad، شما عزیزان میتوانید سوالات مرتبط با اخذ پذیرش تحصیلی را از طریق شبکه های اجتماعی مانند تلگرام Applyabroada@ مطرح کنید. 

در حال حاضر ما هیچگونه خدمات برای اخذ پذیرش تحصیلی نداریم؛ خدمات ما مرتبط با معرفی پوزیشن ها، راهنمایی های مرتبط با نوشتن رزومه تخصصی، انگیزه نامه های حرفه ای پست داک Postdoctoral، دکترا PhD و یا مستر Master’s Degree میباشد.

اپلای ابرود امریکا

اخذ پذیرش تحصیلی فول فاند 

اپلای برای بورسیه فول فاند هدف ایده آلی هست که با کاور کردن هزینه های تحصیل و زندگی، مشغله های ذهنی مربوط به پول و مخارج را بشدت کاهش میدهد و اپلیکنت با تمرکز کامل میتواند به تحصیل در خارج از کشور بپردازد. اخذ پذیرش تحصیلی فول فاند اغلب به مقطع دکتری مستقیم (از لیسانس به PhD) یا غیر مستقیم (از ارشد به دکتری) اختصاص دارد. اما در مواقع زیادی هم اپلیکنت با یک رزومه قابل قبول میتواند پذیرش تحصیل فول فاند را در مقطع Master دریافت کند. با این حال، دوره های پست داک (Postdoctoral) بسیاری اعطا میشوند که ماهیت شغلی دارند و در حین تحصیل، فرد شاغل و محصل در مقطع پسادکتری، حقوق و مزایای کامل نیز می گیرد. آنچه حائز اهمیت است اینکه اپلیکنت پس از اخذ پذیرش تحصیلی و اقدام به اشتغال در کشور خارجی، معمولا پس از یک بازه 3 الی 5 ساله میتواند جهت اخذ اقامت کشور در حال تحصیل خود نیز اقدام کند. ضمنا میتوانید پادکست آموزشی اخذ پذیرش تحصیلی فول فاند را در مبحث فول فاند بشنوید.

معرفی پروگرم های فول فاند 

تجربه اپلای موفق با برنامه ریزی های سنجیده محقق میشود. تحصیل رایگان و با فاند، خواسته اصلی اپلیکنت در جستجو بین سایت دانشگاه های خارجی برای اپلای است. آیتم های لازم برای اپلای گاها بقدر حساس و زمان بر هستند که نیاز به همکاری فرد ثانی اجتناب ناپذیر می شود. انتخاب دانشگاه و یافتن پوزیشن هایی که فاند کامل Fully Funded Positions ارائه میدهند، امکان اشتغال دارند و میزان اعتباری که به واسطه آن، اپلای کننده بتواند برای اخذ اقامت نیز اقدام کند از دغدغه های اصلی مراحل اپلای است. 

سایت و دانشنامه آموزشی اپلای ابرود ریسرچ پروپوزال دات آی آر، در این مرحله از مراحل اپلای نیز همراه عزیزانی است که در حال یافتن پوزیشن های تحصیلی خارج از کشور هستند.

 برای این منظور میتوانید جهت دریافت بهترین پوزیشن های فول فاند دانشگاه های بین المللی با تلگرام ApplyabroadA@ تماس بگیرید.

 

Call Us for a different Research Proposal

What is a Research Proposal ?

ریسرچ پروپوزال چیست؟

اپلای فوق لیسانس یا مستر، دکتری، فرصت مطالعاتی و پست دکتری نیاز به یک نوشتار انگلیسی جامع دارد که توانمندی و میزان نبوغ فرد در ایده پروری به وسیله آن ارزیابی میشود. این نوشته پژوهشی در فرآیندهای اپلای ابرود، ریسرچ پروپوزال خوانده میشود. ریسرچ پروپوزال باید خواصی داشته باشد که به واسطه آن قادر به متقاعد نمودن کمیته داوری باشد؛ این متقاعدسازی از جنبه قابلیت های اعتماد، دسترس پذیر بودن ایده های مطروحه، عملیاتی بودن آنها و سودآوری بودن شان باشد.

A Research Proposal Demonstrates YOUR Academic Knowledge and Competencies

The proposal must be capable of convincing the evaluation committee about the credibility, achievability, practicality and reproducibility (repeatability) of the research design.

اجزای فراموش شونده در یک ریسرچ پروپوزال خوب

اپلای مثل پازلی است که همه خانه های آن بر هم منطبق باشند. اجزای گوشه ای این پازل، نقش مهمی در ترکیب کلی پازل اپلای ایفا میکنند؛ چون رکن سایر خانه ها  میشوند. ریسرچ پروپوزال هم در کنار یک نمره خوب زبان و CV قوی، مانند یک ستون برای اپلای آسان تر تلقی می شود.

مهمترین قسمت های یک ریسرچ پروپوزال دکتری که غالبا به بوته فراموشی سپرده میشوند:

– Research Gap and Innovation

– Research Anticipated Outputs

– Comparative Research Background

Apply abroad Assistance

رهنُمای اپلای

اپلای دانشگاه های خارجی مستلزم یک مطالعه وسیع و تخصصی جهت تنظیم مدارک و شرایط و آماده شدن برای پذیرش تحصیلی است. وب سایت آموزشی پی اچ دی پروپوزال در فرآیند تدارک، ترجمه و نگارش این مدارک و ضوابط، آموزش های به روز شونده و جامع در اختیار متقاضیان اپلای قرار می دهد. مفاد آموزشی مندرج در سایت بر اساس آخرین دستورالعمل های دانشگاه های مطرح جهان تهیه و تنظیم می شود.

Do Not Waste YOUR Gold Opportunities ..

We Are Responsible to Our CLIENTS

تیم پی اچ دی پروپوزال، روزانه به ده ها سوال مرتبط با اپلای و نحوه نوشتن بیانیه شخص هدف SOP، ریسرچ پروپوزال اپلای Research Proposal، تنظیم CV، توصیه نامه برای اپلای و پوزیشن های فول فاند PhD، Master و Postdoctoral پاسخ میدهد. شما میتوانید سوالات خود را از طریق تماس صوتی یا تصویری با واتساپ وب سایت مطرح کنید.

Ask about Your Research Proposal
09124384291 :Telegram